RSS
 

Białe – kiedyś tylko takie

11 lip

Kiedyś używałam tylko takich lakierów

i w moim domu gościł tylko biały kolor.

Do ślubu też miałam kolor biały.

Nadal mi się podoba, ale ciężka aplikacja na krótkie paznokcie.

 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii Białe

 

essence – Fruity – truskawka z mlekiem

07 lip

Wygląda nawet dobrze na krótkich paznokciach.

I ładnie się trzyma.

Lubię lakiery z essence.

 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii Nude, Różowe

 

Francuz – taki mały francuzek

05 lip

Nie wiem, co można wykombinować z takimi krótkimi paznokciami.

Ale to wygląda nawet w miarę estetycznie:

 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii Białe, Naturalne

 

Nastąpił wypadek paznokcia

03 lip

Niestety musiałam pożegnać te długie i piękne paznokcie.

Złamał się drugi kciuk i musiałam skrócić wszystkie.

Wyglądają mało ładnie, ale to tylko paznokcie.

Przecież odrosną.

Staram się nigdy tym nie przejmować.

2,3  tygodnie i znów będą ładne.

Póki co pozostało mi malować je w takie neutralne kolorki, które bardzo lubię.

 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii Naturalne, Nude

 

Tym razem ANNY – nowość od wiosny

30 cze

To są fajne lakiery, ale dość drogie.

Moja kieszeń tego by nie zniosła.

Co prawda 15 ml, ale nie warto płacić 45 zł.

Taki lakier mogę dostać w prezencie, albo kupić raz na 3 miesiące.

Mam kolor koralowo-różowy.

2 warstwy wystarczą w zupełności.

 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii Koralowe, Różowe

 

Szare z essence

30 cze

Takie szare są piękne. Może niekoniecznie na lato, ale uwielbiam takie własnie kolory.

Mam nadzieję, że i wam przypadnie do gustu.

Lakiery essence bardzo lubię. Mają cudne kolory i trwałość nie najgorsza.

Zresztą ja i tak stosuję lakiery nawierzchniowe, które utrwalają i pozwalają utrzymać się dłużej.

 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii szare

 

Bell pastelowy – żółty

27 cze

Podoba mi się. Pamiętam dawniej kupowałam tylko lakiery białe.

Ten jest jasny żółty i fajnie się prezentuje.

Szkoda, że ciężko go rozprowadzić. Poza tym remont w domu, porządki,

a to nie sprzyja trwałości lakieru.

 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii Żółte

 

Essence – srebrno – niebieski…robi smugi, ale da się przeżyć…

24 cze

Ten lakier miałam 1 dzień.

Nie przypadł mi specjalnie do gustu, ale niektórzy zwrócili na niego uwagę.

Robi smugi, ale jakoś specjalnie tego mocno nie widać.

Zdjęcia bardzo to podkreśliły.

Jedne fotki są robione w pomieszczeniu, te ostatnie na świeżym powietrzu przy słońcu.

 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii Białe, niebieskie, srebrne, szare

 

NUDE + MAT

22 cze

Zachciało mi się czegoś nowego dzisiaj.

Efekt fajny i niedrażniący.

 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii Brązowe, Matowe, Naturalne, Nude

 

Sally Hansen Nail Prisms Fire Opal – mój nowy nabytek. Ładny opalizujący. W modnym delikatnym koralu.

22 cze

Znalazłam tą serię lakierów w internecie. Są bardzo eleganckie na lato. Zwracają uwagę. Kolor jest wyjątkowy, piękny.

Świetnie komponuje się z modną teraz miętą.

Lakier łatwo się rozprowadza. Pędzelek precyzyjny i cienki.

Trwałość jest mi mało znana, ale jak wypróbuję, to dam znać.

 
1 komentarz

Napisane w kategorii Koralowe, Różowe

 
 

  • RSS